Selasa, 24 Mac 2009

AKU TAHU......

Aku tahu...bila dimata dunia tidaklah dipandang hina..
tapi bila bersama bintang... tidak juga akan gemerlapan...
jangan mengharap pada keindahan,,,,
kerana tidak terbaca diri kita bila jadi seperti mereka...

Aku tahu... menjadi orang sebutan, telinga akan senang terima..
tapi bila bersama suara.. ada yang sindir dan berpura pura...
jangan mengharap pada cahaya...
kerana tidak terbela bila fitnah menjadi santapan dunia..

Aku tahu....untuk kearah istimewa akan ada yang kita bela..
tapi bila yang berpura, turut menjadi salah sangka..
jangan rasa.. semua yang tahu itu bahagia..
kerana apa yang aku tahu... tuhan yang bagi aku merasa.......RyE '24March 09

1 ulasan:

ahya_ijja berkata...

kehidupan yang memangnya tidak akan pernah sempurna..
kesempurnaan itu ada pada ketidaksempurnaan..