Sabtu, 25 Julai 2009

PERTEMUAN PEREMPUAN-PEREMPUAN

Reaksi itu menyapa waktu aku berlari didalam raudah..
lalu bertanya...

- apa yang yang kamu mencari, perempuan !!!
+ aku tidak mencari perempuan...
aku hanya dilahirkan dari perempuan..

- perempuan yang mencari kamu itu perempuan !!!
+ perempuan itu mencari hanya sekadar meyentuh rasa...
dan dilahirkan juga dari perempuan..

- jadi kamu tersentuh dengan kelahiran perempuan-perempuan !!!
+ aku tidak menyentuh perempuan..juga tidak terlahir rasa perempuan...

- iras jiwa kamu sepertinya mencari perempuan !!!
+ aku hanya menyanjungi, lewat perempuan yang ditakdirkan dalam pertemuan..

- jadi kamu bawa takdir itu masuk dalam pertemuan perempuan kamu !!!
+ perempuan itu hanya ada didalam takdir...dan tidak pernah bertemu dalam pertemuan..

- jika ditakdirkan perempuan bertemu perempuan, adakah itu kamu katakan takdir !!!
+ aku tidak pernah mendahului takdir, dan tidak pernah juga ditakdirkan merasa keinginan..

- aku tidak mengerti !!! perempuan itu harus menginginkan kamu terus-terang dari awalnya..
+ insyaAllah, aku akan berterus-terang dari keinginan-keinginan seawal dari ditakdirkan dalam pertemuan..dan aku hanya ingin bertemu untuk dikongsi rasa... rasa yang tidak berdosa dan juga tidak berjalan sebagai pendusta !!!

5 ulasan:

anN berkata...

pmpuanpompuan...ngee

ahya_ijja berkata...

;D..

persoalanjawaban yang pasti ada awalan dan juga akhiran..

kadang kita tidak menginginkan,
selalu juga kita menghindarkan,
tapi takdir telah tuhan gariskan..

Sebagai hamba yang diberi bekalan..
tentang jiwa, hati, iman dan juga perasaan..
moga saja keseimbangan akal, iman, akan mengindahkan perbuatan di masa depan..

Moga semua bekalan yang kita ada tadi, akan membantu dalam melaksanakan tujuan dan keputusan..
Ameen..

none berkata...

salam ukhuwah ,
i really love your blog
plz contact me later on

kupukupu90@yahoo.com
gadisuperiang.blogspot.com

i really hope that u can make it
:)

cahayaMata berkata...

hope kamu bertemu perempuan yang kamu inginkan...

sperti yang kmu tulis..
"rasa yang tidak berdosa dan juga tidak berjalan sebagai pendusta"

peliharalah kesucian cinta itu apabila kamu temuinya....

aku zura berkata...

one word to describe..terbaeklah!