Khamis, 26 Februari 2009

KAMU DIDALAM AKU...

" kamu didalam aku.. " dalam pikiran aku..memori aku..
ada kamu..
tapi hakikatnya kamu tidak ada.. tapi hakikat itu.. akan jadi nyata..
kalau ada itu..
keluarkan jiwanya..dan juga jasad nya..
tapi memerlukan... jiwa yg terang dan tenang.. dengan membawa..
sedikit harapan..
dan kamu ... memerlukan pertalian.. yang dalam sekali..
untuk meyakinkan jujur itu suci...
dari pemikiran yang biasa..
kamu didalam aku.. bukan biasa..
tapi.. bukan juga lain..
seolah olah.. berada ditengah tengah antara biasa dan lain..
hakikat nya.. perjalanan ini amat jauh.. kerna kita perlukan
perjalanan itu lurus ,tanpa didatangi biasa dan lain itu..
memanggil kita..
harapan kita..
sejauh mana kita ada.. yakin kan dalam itu.. dipelihara dan
disenangi oleh keadaan mereka yang lain.. -RyE 24/02/09 (dari malaysia ke indonesia)

1 ulasan:

ahya_ijja berkata...

waaa..
siapalah orang yang di maksudkan ni akhi..
Bertuah ni..
jadi apa kesinambungannya sekarang ni?